lördag 29 mars 2008

Hemskt och härligt!

Har varit på mässan i Göteborg idag. Som väntat var det massor av folk, och massor att titta på...och köpa!
Men jag fick ha med mig lilla E i vagnen, och genast blev upplevelsen mindre bra. Inte så att hon var besvärlig, nej, utan man kommer ju liksom inte till!
Men vi var ju två, min svägerska hade följt med, så vi turades om att ha vagnen och gå runt och kolla. Men jag fick som vanligt inte köpt hälften av det jag planerat. Jag blir lite stressad när det är så mycket folk, och dessa långa köer!
Men en del fick jag allt köpt, detta är en del av det. Sen köpte jag lite cardstock åt min faster, men hör och häpna! Inga papper till mig själv!?!!


Härom dagen fick jag äntligen ihop ett kort som legat på mitt bord i flera dagar. Jag kan inte säga att det blev som jag tänkt mig, men det kan nog komma till användning. Och fåret från Magnolia är ju så gulligt!

Hej så länge!!

Inga kommentarer: