måndag 13 oktober 2008

{ Alva 2år }

Ett av mina kusinbarn fyller 2 år idag: Alva, also known as Pippi Långstrump! ;-) Kortet är lite mindre än vad jag brukar göra. Och jag har använt symaskinen på kortet oxå! Jisses, det är inte ofta den blir använd, men det är ju ganska snyggt att sy på både kort och på Lo:s, så nu har maskinen fått flytta upp till pysselhörnan, istället för att stå och samla damm i hallgarderoben...


Jag har använt: Papper: Bazzill, Fancy Pants. Stämplar: Hänglar & Stänglar. Stickers: Bg.

För nån vecka sen såg jag helt underbara julkort på Scrappiz som Carina A hade gjort. Gillade det såå mycket och tänkte prova på ett liknande. Nu blev det nog mer en case än en lift, men jag hade kul när jag gjorde det, och det kommer nog bli fler i samma stil. Så tack Carina för inspirationen!!!



Jag har använt: Papper: Bazzill, Reminisce. Thickers: AC. Stickles. Vit Color box.

Hej så länge!!

Inga kommentarer: