fredag 1 maj 2009



Min minsta lillebror fyller 16 år på söndag, och han är vår egen lilla rockstjärna! Han och några skolkompisar har bildat ett band, och strax innan påsk hade de sin första "spelning" på en skoldans. Mamma och jag var ju tvungna att åka dit och tjuvlyssna! ;-)
De var riktigt bra!!
Kortet han får är gjort med baksidan på ett julpapper från Scenic Route, med stjärnor på. Tyckte det passade! :-D

Hoppas ni har haft en härlig Valborg/1:a maj! Själv jobbade jag på Valborg, men idag har jag varit ledig och äntligen tagit tag i mitt stackars grönsaksland. Det blir inget nytt där i år, men jag har gallrat bland jordgubbsplantorna, sett till att vinbärsbuskarna mår bra och likaså rabarbern. That´s it.
Fokus ligger på insidan av huset just nu, men jag vill ju inte ta död på mina jordgubbsplantor, gubbarna såå söta och goda!

Hej så länge!

Inga kommentarer: