torsdag 7 mars 2013

{ Att göra etiketter }

Har tänkt sätta fast små etiketter på sakerna jag gör. Så nu har jag stansat ut små tags (ca 2x3 cm) och provstämplat på dem. Tanken är att jag har en stämpel på framsidan och på baksidan skriver jag storlek och ev. tvättråd.
Men så är det ju det här med att bestämma sig... Jag är en velig människa och kan inte ha för många valmöjligheter, så här har jag nog tagit mig vatten över huvudet! ;)
Vilka motiv tycker ni? Tyck gärna till och hjälp mig att välja.
 
Hej så länge!
 

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Stjärnan, helt klart!

Anonym sa...

Tycker stjärnan, men alla är fina. Precis som allt som du gör. :-) Moster Gunilla

Anonym sa...

Jag tycker det prickade hjärtat var fint. Lite tjejigt dock, stjärnan känns mer allround. De vita tycker jag är finast. Kram på dig!!! Jeanette