söndag 10 februari 2008

Första mötet!

Provade att beställa lite från Magdas, och vad nöjd jag är! Såklart bara måste jag använda lite nya grejer! Beställde bl.a två ark med filt figurer från Fancy Pants, såå kul! Tog tag i ett par sidor till Ellas album. Detta är första kortet på Ella. Gjorde det svartvitt, då blir det finare, och man ser inte blod, div. kroppsvätskor och hur flammig jag är i ansiktet...


Jag använde: Papper: Bazzill, BG "Two Scoops", Filtblomma: Fancy Pants, Rubon: Bo Bunny, Die Cut: Scenic Route.

Den andra Lo:n är med ett kort på Ella i sin första sommarklänning. Men jag gjorde oxå det kortet svartvitt, för filten hon ligger på hade alldeles för många färger, och jag ville få Lo:n flickigt ljuvlig...precis som Ella... Även här har jag använt lite nya grejer.

Papper: Bazzill, Chatterbox, Filthjärta: Fancy Pants, Rubons: Bo Bunny, Thickers: Am. Crafts.

Hej så länge!

Inga kommentarer: