torsdag 27 september 2007

Skisser

Jag har en hög med kort jag har velat scrappa ett tag, och för att få det gjort någorlunda snabbt, och inte i "Anna-takt", så har jag varit inne på Webmosterhelenes skissblogg. Där finns massa bra skisser!
Denna Lo:n är med kort på Simon från i somras. Jag ville göra den om hur han fått en egen "stil". Han vet vad han gillar för musik, vet hur han vill klä sig och hur hans hår ska se ut. Jag tycker det är så kul!

Detta från är skiss nr:2. Har använt papper från Bazzill och Scenic Route. Alfabetsstickers från American Crafts. Såg även den svarta "ramen" jag ritat på det ena pappret på en av Helenes lo:s på mässan i Gbg. Märker ni att jag gillar hennes stil? :-D

Denna är med kort på Simon som bebis. Tycker han har så fräcka miner på vissa av korten, miner som var så typiska för honom när han var liten! Jag kommer inte ihåg vilket nummer skissen jag utgick ifrån hade. Här har jag använt mig av papper från Bazzill, Cosmo Cricket och Basic Grey. Alfabetsstickers kommer som vanligt från American Crafts. Qk Katie, och prickig bård och "love note" från Creative Imaginations.

Det var allt för idag, hej så länge!!

Inga kommentarer: