söndag 30 december 2007

.: Första födelsedagen :.

Fick en skanner av mor min i julklapp, och detta är första försöket att skanna mina alster. Har även skannat in kortet och förstorat det innan jag skrev ut det. Blev väl sådär, men trägen vinner nog!
Har gjort en Lo till Noas album i 8x8 om hans första födelsdag. Inget speciellt, men bara för att ha dokumenterat det i albumet.
Klantade mig dessutom när jag skulle stämpla dit datum. Stämplade en prick.ring som jag skulle stämpla dit datumet i. Men se datumet hamnade helt off! Så jag fick göra en nödlösning.... Man kan se prickarna under skylten om man tittar efter... Nåja, det blev ändå rätt bra i slutändan, och så tycker jag han är SÅ söt på detta kortet!

Jag har använt: Papper: Bazzill, Scenic Route, QK: Katie, Stars, Thickers: American Crafts, Stämpel: Easer.

.: Hej så länge! :.

Inga kommentarer: