måndag 17 december 2007

.: Loveland :.

Jag tror nog att Scenic Route är mina favoriter! Deras senaste serier har ju varit helt underbara! Det var ett tag sen jag gjorde en lo i 12x12, men nu är den gjord, och jag är jättenöjd. Inte för att fotografierna är de bästa, men de passar så bra till papprena. Är ju inte så mycket för dekos, men lite filthjärtan fick jag i alla fall satt dit... *ler*

Jag har använt: Papper: Bazzill, Scenic Route "Loveland", Titel: Thickers från Am.Crafts, Filthjärtan: Quenn & Co.

Med spillbitarna från den förra lo:n gjorde jag en till Ellas album i 8x8.

Jag har använt: Papper: Bazzill, Scenic Route "Loveland", chipboard "&": KI Memories, Rubons: Love Elsie, chipboard "Love": Love Elsie, filtblommor: Queen & Co, Magnetstämplar: Makin Memories "Providence".


Är hemma och vabbar idag, lilltjejen har feber från sprutan hon fick i torsdags.....

.: Hej så länge! :.

Inga kommentarer: