torsdag 17 januari 2008

Blandad kompott!

Ett litet kort till någon man tycker om! Beställde ett par nya "gamla" stämplar från Magnolia för ett tag sen. Har sneglat på dem länge, men det har alltid kommit andra stämplar "i vägen". Men nu så! Den här lilla vinterängeln är ju bara så söt! Hon har fått lite glitter på tofsarna och på hjärtat. Likaså de söda blommorna och texten har fått sig lite glitter.

Har använt: Papper: Bazzill, Heidi Grace, Stämpel: Magnolia, QK: Maddie Anne, Blommor och löv: Prima, Skruvbrads: Karen Foster.

Bestämde mig för att göra något åt min växande hög med spillpapper. Det har än så länge resulterat i dessa två kort. Drakkortet ska Noa ha med sig till ett barnkalas på lördag hade jag tänkt. Embossade en swirl, tänkte mig att det var drak-rök... :-) . Lackade texten med 3-d Lack. Draken har jag stämplat på mönstrat papper och klippt ut.

Har använt: Papper, Bazzill, KI Memories, Chatterbox, Stämpel: Hänglar & Stänglar, Swirl: Autumn Leaves, QK: Maddie Anne och stjärnor.

Ett till kort med spillpapper. Här är ytterligare två av de stämplarna jag beställde från magnolia.

Jag har använt: Papper, Bazzill, Websters Pages, Stämplar: Magnolia, Swirls, Autumn Leaves.

Hej så länge!

Inga kommentarer: