måndag 21 januari 2008

Mera spillpapper!

Har tagit nya tag i spill-lådan! Det resulterade i 3 kort gjorda idag, bl.a ett till mitt lilla kusinbarn som fyller om ett par veckor. Hennes klänning fick en konstig rosa nyans, som inte verkade passa till några papper alls, så till slut bestämde jag mig för att helt bryta av, och köra med rött. Vad tycks? Jag blev ganska nöjd till slut....

Jag har använt: Papper: Bazzill, Basic Grey, Stämpel: Magnolia, Qk: Maddie Anne, löv, och två stansar till blommorna.

Min svärmor tar med sig kort till sitt jobb med jämna mellanrum, och nu efterlyste hon lite "pojk-kort".


Jag har använt: Papper: Bazzill, Basic Grey, Stämplar: Magnolia, Blommor: Prima


Jag har använt: Papper: Bazzill , ?, Stämpel: Magnolia, Rub ons: Making Memories, 3d lack.


Hej så länge!

Inga kommentarer: