torsdag 10 januari 2008

Det kommer mera!

Jag känner mig riktigt kreativ! Julkorten tog musten ur mig lite, och det är skönt att göra nåt annat nu. Tänkte göra ett Alla Hjärtans Dag inspirerat kort, och så här blev det. Det ä dock inte riktigt färdigt än. Vill ha lite text på kortet oxå, men kan inte riktigt bestämma mig för vad och var! Nån som har ett förslag??

Jag har använt: Papper: Bazzill, Bo Bunny, Stämpel: PysselPassion.

Sen gjorde jag ett vintrigt bra att ha-kort oxå. Snabbt och lätt. Men jag tycker nog att det ser lite futtigt ut? Det fattas nåt? Men jag vet inte vad!! Det får väl ligga till sig lite, så kanske jag kommer på vad det är.



Jag har använt: Papper: Bazzill, Heidi Grace, Stämplar: Hänglar & Stänglar, Easer, Blommor: Prima, Band och stickles.

Jag har ännu ett kort på gång, lite smågrejer kvar bara, sen kommer det oxå upp här!

Hej så länge!

Inga kommentarer: