onsdag 16 april 2008

Blandad kompott!

Har äntligen scrappat årets julfoton! Använde mig av Swe bloggens skiss för v.15. De underbara papprena är från Maja Design. Smög även in en liten Hängel mitt i alltihop... ;-)

Här är ännu ett försök till ett bröllopskort. "All lycka" är rubons, och jag är inte helt nöjd med resultatet, men med kortet i helhet är jag ganska nöjd med.
Här kommer ett tillskott till "bra att ha"-högen. Stämpeln är från Hänglar, grattis stämpeln är från Inkido. Försöker ofta använda mig av spillpapper när jag gör kort. Det bruna pappret från Bg hittade jag låångt ner i lådan. Men vad fint det är!! Motivet är färglagt med Promarker-pennor.


Till sist visar jag min version av skiss nr.7 hos Kortskissen.se. Oxå här har jag använt lite spill. Texten hade jag stämplat upp och embossat i julas nån gång, och glitterhjärtat har jag fått av min svägerska.

Det var allt för idag!
Hej så länge!

Inga kommentarer: