fredag 18 april 2008

Lillebror blir stor!

Har gjort ett kort till min lillebror som snart fyller år. Han älskar hårdrock, så jag ville göra ett lite tuffare kort i "hårdrocksstil".
Papper är från Bo Bunny, vingarna är Grungeboard och sitter på kuddar. Det gör oxå stjärnan från Easer (färglagd med Promarker).
Bokstäverna är stickers från basic Grey. Jag har lackat dem, likaså de små stjärnorna.

Nästa kort är ett beställningskort åt en 16-årig tjej. Presentpappret var bl.a svart, rosa och grönt, så jag gjorde kortet i liknande färger. Utgick från en skiss hos Kortskissen.se.
Papper är från Scenic Route. Ramen är grungeboard. När jag skulle sätta dit hennes namn, hade jag inga svarta a:n kvar, så det fick bli en nödlösning.
Fast jag är lite osäker på om jag skulle satt dit namnet över huvud taget. Det kanske hade varit snyggare utan. Men nu sitter det där det sitter!





Hej så länge!

Inga kommentarer: