måndag 7 april 2008

Gulligt eller inte, det är frågan!

Har fått förfrågan från svärmors jobb att göra lite bröllopskort nu till våren. Men vad svårt det var. Endast ett kort har jag lyckats få fram! Ska det vara gulliga kort, eller kanske lite mer "stramt"?
Började i alla fall med ett gulligt...
De pussande barnen från Pysselpassion passade ganska bra, tyckte jag. Sen tog jag tillfället i akt och använde en del av mina guld-brads (förstår inte varför jag köpte dem, jag avskyr ju guld). Papper från K&Company.

En 12x6 Lo. Kortet är ganska gammalt vid det här laget. Det är taget på en fest 2001, men jag bara älskar det! Vi hade så roligt den kvällen, och att titta på detta kortet får mig alltid att le!
Jag hade från början tänkt göra den i bara svart och vitt, men jag var bara tvungen att slänga in lite färg i ett hörn... ;-) Den rosa cirkeln sitter på kuddar.


Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh!! Vilket fint bröllopskort å vilken söt lo!!!!! Så härligt foto!!! ;D
Angående bröllopskort så har jag jättesvårt för det också. Jag får total idétorka, å så tycker jag det är svårt att välja om man ska ha ett stilrent kort å om det ska innehålla text eller inte (namn å sånt på personerna..)
Nä, jag säger oftast nej till sådana beställningar.
Men ditt var superfint!!! Å det SKA vara lite sockersött!! ;)
Tack gulliga du för dina söta ord inne hos mej!! *glad*
Kram Petra