tisdag 17 juni 2008

{Lite av varje}

Här kommer det tredje av mina beställningskort. Det första var bröllopskortet ett par inlägg nedanför, och det andra var det gröna Kerstin-kortet. Det fjärde har jag missat att fota...
Det här kortet var till beställarens syster som fyllde 30. Hon gillade att resa, och vad passade inte bättre än MM:s senaste papper: Passport!! Jag gillade verkligen färgerna, pastelligt blå, rosa och gröna. Har även använt lite stickers från samma serie.
"heidi" är stickers från Pink Paislee, ticket från Jenni Bowlin, samt en fågel som jag inte vet var den kommer ifrån. Stämpeln är från Hänglars senaste klubbpaket.

Nästa kort skickade jag till en av mina mostrar, som fyller år idag. Här har jag använt stickers från Penny Black. Hon älskar katter, så då fick det bli en söt kise till henne. Papper är från Scenic Route och texten är Qk Katie. Till sist visar jag en Lo. Det är ett kort på Noa när han var ungefär 6-7 månader, som vi haft framme i en sån där ram som man kan bläddra (vet inte om nån hängde med?). Sen den gick sönder för ett tag sedan, så har kortet bara legat och väntat på att bli scrappat.

Här har jag använt papper från Scenic Route (nån som kan gissa mina favvo-papper? ;-), Thickers och chipboard från Am. Crafts, Die cut från MM och så har jag stämplat några swirls runt om.
Hej så länge!!


Inga kommentarer: