onsdag 25 juni 2008

{ Nåt hände! }

Inspirationen flödar inte precis, men jag fick en beställning på ett kort igår, och det var nog den spark i baken jag lir finarebehövde!
Dammade av mina distresser och satte igång. Jag färglägger det mesta med Promarkes nu för tiden, men på nåt sätt tycker jag att Penny Blacks stämplar blir finare med distresser.

Jag har använt: Papper: Bazzill, Heidi Grace
Stämpel: Penny Black
QK: Tag (Rev), Fotohörn, Abigail
Thickers: AC
Blommor och blad: Prima
Brads: Basic Grey.

Till nästa kort utgick jag i princip utifrån vad jag hade framme på bordet. Riktigt kul!! Färgerna syns inte så bra på fotot, men de är riktigt härliga!


Papper: Bazzill, MME, Maja Design
Stämpel: Doodlefactory
Stickers: Doodlebug
Blommor: YouDo och okänd virkad från Magdas.

Hej så länge!

Inga kommentarer: