fredag 7 november 2008

{ Ett till! }

Ett Crisscross kort till med Maja Designs härliga julpapper. Den här gångenfick Magnolias nya stjärngosse oxå vara med. Hur söt som helst! God Jul-stämplen bredvid lucian kom lite fel, man ser inte riktigt vad som står under. Det glittrar på stjärngossens stjärna, i lucians krans och på det röda bandet.


På kortet inuti kortet har jag satt dit en liten granskog. Det är Magnolias snötyngda granar som oxå de fått lite grlitter på sig. Text stämpeln är oxå den från Magnolia.
När jag ändå höll på, så gjorde jag en tändsticksask oxå. Även här hamnade en lucia.

Pappa T fick dagen till ära ett paket av sina barn, innehållandes en te-kopp från krukmakeriet i stan. Har haft mina ögon på de kopparna ett tag, och nu fick en följa med hem. Tur att sambon gillar att dricka te! ;-)
Han och min ena bror har lagt golv hela dan, och nu börjar det arta sig! Det ser ju ut som ett rum!
Kvällen har tillbringats hos mamma, där hon bjöd på stek. MUMS!
Och efter att barnen lagt sig, så hamnade man här, framför tv:n, med datorn i knät, och med en brasa tänd i kaminen.
Hej så länge!


1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, kan jag inte få köpa en sån tändsticksask!!