lördag 22 november 2008

{ Johan 27 år }

Idag ska vi in och fira lillebror som fyller 27 år. Han får ett presentkort på Jack & Jones av oss syskon, och det ligger i en svart påse med orange presentband. Så jag tänkte matcha kortet med påsen lite.
Blommorna är urklippta ur ett pappaer från October Afternoon, och stter på kuddar.

Papper: Bazzill, Basic Grey, October Afternoon
Stickers: Pink Paislee

När barnen lagt sig igår gjorde jag ett dyk ner i spillbitslådan. Resultatet blev ett bra att ha-kort.



Papper: Bazzill, SassaFrasLass
QK: Abigail Classic

Det blev även ett pastelligt julkort från spillbits-dyket.




Papper: Bazzill, Creative Imaginations, Imaginisce
Stickers: Bård från Creative Café, chipboard bokstäver från AC.

Det var allt från mig idag, ska strax slå mig ner och titta på längdskidor från Gällivare. Jag kanske är knäpp, men jag älskar att titta på den sporten!!

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, då är man officiellt knäpp, när man kollar på längdskidor från Gallivare... :-D