torsdag 6 november 2008

{ Noa klar }

Är klar med Noas dagisfoton. Gör dem i 8 x 8, så det går ganska fort. Jag vill inte påstå att de är några mästerverk, men det är kul att ha de korten scrappade.

Papper: Bazzill, Prima, MM
Stickers: Pink Paislee, Prima
Dymo

2006 års dagisfoto. Detta kortet gillar jag jättemycket, för han ser ut att ha så kul! Använde rubons till texten, och fick inte riktigt plats, så n:et fick hamna lite på sniskan...



Papper: Bazzill, Prima
Rub on: MM
Chipboard: Craetive Imaginations
Filt: ?

Har precis följt Noa till bussen, Ella och jag, och det är kaallt nu på morgonen! Hua! Ska nog tända eld i kaminen, tror jag.
Igår var jag med jobbet och såg Lena & Orup här i stan. Jag var och såg showen i Stockholm för ett par år sen, men även om jag inte direkt är något stort fan av varken Lena eller Orup, så ville jag bara köpa en skiva med Orup när jag gick därifrån! Jättebra!!

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken sötnos på korten. Angående Lena & Orup är det ju delade meningar. Några här på jobbet var också där men tyckte bara det var hög musik och skränigt.