onsdag 25 februari 2009

{ Älskade farmor! }

Älskade lilla farmor fyller 83 år imorgon! Skulle egentligen åkt till henne idag och grattat, men farfar var dålig, så vi tar det en annan dag.
Här är kortet hon ska få. Har inte köpt nya papper på ett tag (sparar till mässan), utan försöker använda lite äldre papper.
Dessa papper är gamla BG "Stella Ruby". Jättefina är de allihop, men jag har haft jättesvårt att använda dem. Är nog inte riktigt i min stil.
Framsidan är dekorerad med utstansade retro-blommor som jag stämplat på, och den söta nya Hängla-flickan!

Klippte ut en blomma från ett av papprena och dekorerade baksidan med.
På kortet som ligger inuti, skar jag ut en ram och satte på en tab med "83" på.


Min minsting har haft en rejäl släng av ögoninflammation, men nu har vi fått antibiotika, och hon ser mycket bättre ut. Kunde öppna ögonen själv imorse, annars har hon vaknat med igenmurade ögon i en veckas tid. Men nu verkar det vara över! Phu!
Hej så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad i min blogg!

Anonym sa...

Du är verkligen jätteduktig! :) Korten är superfina!