fredag 20 februari 2009

{ Var som helst! }

De här korten på Noa har jag haft färdiga att scrappas hur länge som helst! Men med 4st ej svartvita foton har jag haft svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha för papper... ;-)
Men när scrapsuget satte in härom dagen, hade jag inga andra foton klara mer än dessa. Så då bara tog jag lite papper jag tycker om, och så fick det vara som det ville med färgerna.
Jag blev ganska nöjd!
Papper från October afternoon.

Korten är på Noa när han är i två/tre års åldern, den där åldern då det inte är några som helst problem att somna var som helst!! Sötis!

Vi ska strax in till staden för att köpa present till sambon som fyller imorgon. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa..... skor? Eller radio? Eller kanske en klocka?
Vi får väl se vad jag kommer hem med, det blir nog bra till slut. :-D

Hej så länge!

Inga kommentarer: