måndag 16 februari 2009

{ Penny Black }

Fick en beställning på ett 50-års kort. Det är ju rätt svårt att göra nåt till någon man inte känner, men det är bara att hoppas på det bästa. ;-)
Dammade av en Penny Black stämpel. Har knappt använt dem sen jag började med Promarkers, för jag trodde det skulle vara för pilligt att måla med dem. Men det gick ju bra!
Från början utgick jag från en skiss som jag såg på Stämpelgårdens blogg, men i slutändan ser man inte så mycket likheter med den.
Men det är oxå ganska kul, när korten lever sitt eget liv, och inte riktigt blir som man tänkt sig från början!

Paper är spill från Chatterbox och Scenic Route. Stickers är från MM och AC, blommor (med lite glitter på) och blad från Prima.

Denna veckan är det ju sportlov här i Varberg, och vi startade lovet med att åka in till simhallen i förmiddags. Charlotte, Albin, Linda, Elliot och Tim var oxå med. Till de smås stora glädje följde Simon oxå med! Vilket bus det var i bassängen!!
Nu när jag kom hem och skulle slänga badkläder och handdukar i tvätten märkte jag att min bikini och Ellas baddräkt fattades.... Suck! Jag har glömt dem i simhallen duschar!

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lämnade det till Inger förresten, kortet, såååå glad och nöjd hon blev!