torsdag 18 oktober 2007

.: Alldeles ny :.

Det här kortet tog jag på BB, samma dag som vi skulle åka hem. Hon sov så gott i sin plastbalja medan vi väntade på att pappa T skulle komma och hämta oss. Underbara lilla Ella-Bella!
Färgerna är mycket finare i verkligheten, blev inte bra med kameran.

Jag har använt: Papper från Bazzill och American Crafts, Thickers är oxå därifrån, blommor från Prima, och biljetten kommer från Jenny Bowlin.

En liten parentes: Var på Gekås idag, och hittade stövlar till mig själv!! Halleluja!! Jag som har kraftiga vader har aldrig haft ett par snygga stövlar förut, men nu kan jag ju ha kjol i vinter utan att våndas över vad jag ska ha på fötterna! Inte för att jag kanske använder kjol speciellt ofta, men ändå... *fniss*

.: Hej så länge! :.

1 kommentar:

Anna S (Dec74) sa...

Glömde säga att jag såg en layout av webmosterhelene idag med svarta streck runt, och de tog jag till mig! Jag gillar hennes stil och inspireras mycket av henne!