tisdag 9 oktober 2007

Snabb-scrappat!

Idag har jag fått till två Lo:s på en timme, det måste vara ett rekord för mig !!*ler* Fortsätter med mitt lilla album med en sida om mitt dop. Fast när jag fotade det hade inte skrivit dit dop-datum än.

Bazzill, Basic Grey "Mellow", cirkeln från Scenic Route, klammer-stämpel från 7 Gypsies.

Den här gick jättesnabbt att göra! Har haft det här pappret länge, men tycker det är så fint, så jag har inte riktigt kunnat bestämma mig för vad jag vill göra med det. Men nu gör jag ett album om Ellas första år, i 8x8, och då känner jag att jag riktigt kan FROSSA i rosa! Får hoppas att Ella oxå kommer gilla den färgen...
Lo:n handlar inte om något speciellt tillfälle, bara om hur mycket de två tycker om varandra. Hjärtat och hjärtat sitter på kuddar.

Bazzill, SassaFrasLass, Thickers från American Crafts.

.: Hej så länge!! :.

1 kommentar:

Easanonna sa...

Ella kanske blir som du att hon tröttnar på rosa. Hoppas inte det.