onsdag 17 oktober 2007

Bästa storebror!

Har gjort två Lo:s, en till Noas album och en till Ellas.
Den första är om vilken snäll och go storebror Noa är. Han har aldrig varit elak mot henne, lite resticka ibland, men det är ju alla! *ler*


Har använt: Papper: Bazzil, Scenic Route, "Anteckningar": stämpel från Easer, Thickers från American Crafts, QK Katie, ugglan är en clearstamps, men kommer inte ihåg var den kommer ifrån.


En Lo om den lååånga väntan på Ella. Inte för att jag gick över tiden eller så, utan för att jag kände mig gravid och tjock redan från början. Är dock inte riktigt nöjd, hjärtat hamnade fel, och jag vet inte varför jag gav mig på att klottra dit små hjärtan på det vita. Men nu får det vara!

Jag har använt: Papper: Bazzill, SassaFrasLass, Thickers: American Crafts, Hjärtan-brads: Creative Impressions.

.: Hej så länge! :.

Inga kommentarer: