söndag 7 oktober 2007

BoM

För ett tag sen köpte jag ett 6 x 12 album. Visste inte riktigt då vad jag ville göra med det., men jag ville prova formatet. men nu har jag kommit på att jag vill ägna det åt mig själv! Det kan vara kul att titta i längre fram.
Hittade ett kort från lekis, som jag började med.
Kolla in tapeterna i bakgrunden! Gissa om jag blev nöjd när mina vita frills från Doodlebug matchade så bra!!! Och just nu är jag helt kär i Bg:s serie Mellow, så det kommer nog bli några Lo:s med dem...


De här bilderna har inget direkt samband, men jag tycker så mycket om dem. De är tagna hos min farmor och farfar, och på en tag som jag gömt bakom ena kortet har jag skrivit om vad jag brukade göra när jag var hos dem. Även här är det Bg:s Mellow och lite frills. Till titeln är det stickers från Basic Grey.
Det var allt för idag, ha en fortsatt härlig söndag!
.: Kram:.

1 kommentar:

Easanonna sa...

Ser fram emot att få titta i det albumet sen.