måndag 12 november 2007

.: En beställning :.

Häromdagen fick jag en beställning på ett dopkort. Vet inte vad flickan ska heta, utan allt jag fick veta var datum och att det var en flicka. Känner inte heller personen som beställde, så jag bara körde på. *ler* Hoppas att de blir nöjda.
Passade på att prova en del av det jag köpte på Jingel Jangel-mässan i helgen!
Tycker att Muhrens dopljus är så klockrent, så det "lånade" jag! La på lack på ljusets låga, men vet inte om jag är riktigt nöjd med det. Men lågan är fastsatt med Scrappy Glue, så den får nog sitta kvar!
Hjärtan med datum på är urklippta ur papper från Bo bunny.och sitter på kuddar. Och så har jag provat mina nya swirls oxå! *I löv*!!!


Jag har använt: Papper: Bazzill, Bo Bunny, Making Memories, Stämpel: Magnolia, Making Memories, Band: Love Elsie, Blommor från Prima.

Passade på att dekorera baksidan oxå, allt enligt Tussan!



Jag har använt: Stämplar: Inky Wings, Swirls från Autumn Leaves, Papper: Bo Bunny.

.: Hej så länge! :.

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Hejsan! Jag passar på att titta in till dig som tack för ditt besök och dina gulliga uppmuntrande ord. Tack, jag blev så glad!!! Är glad att du skrev så jag kunde hitta in i din blogg och spana in alla dina fantastiska alster!!! Du är så duktig!!