fredag 2 november 2007

.:Mycket att visa:.

Två inlägg på samma dag!!
Medan pappa T och Ella åkte och köpte fredagspizza, så tog jag tillfället att sätta mig i min hörna. Hade några motiv färdigmålade, så det tog inte alltför lång tid att knåpa ihop det här. Hade först bara tänkt ha textstämpeln och hjärtat på kortet, men jag kunde inte motstå den söta Hängeln! Så klart att hon skulle vara med på ett hörn!
Hjärtat och Hängeln sitter på kuddar, och är målade med distresser.


Jag har använt: Papper: Bazzil, Basic Grey "Figgy pudding", Textstämpel från Kortmakaren, Blommor från Prima, blad är utstansade.

Hade sneglat på de här två stämplarna läänge, när jag så äntligen köpte dem på mässan i Gbg i höstas. Kortet blev enkelt, med motivet i fokus. Satte "videungen" på kuddar ovanpå textstämpeln, som båda är från Forma Hantverk.



Jag har använt: Papper: Bazzill, Basic Grey "Figgy Pudding", Stämplar: Forma Hantverk.

Till sist en dubbel-Lo till Simons 8x8-album. Gillade korten från Ölands Djurpark där han spexade till det bland dinosaurierna!

Har använt: Papper: Bazzill, Crate Paper, Bokstavsstickers: American Crafts, QK: Katie, Paperfrills: Doodlebug, Journalingstämpel: Easer.

Så, nu ska jag göra min familj sällskap i tv-soffan! Ha en härlig fredag!!

.:Hej så länge!:.

Inga kommentarer: