onsdag 7 november 2007

.: Fars Dag i antågande :.

Testade Pysselgummans beskrivning på en liten skjorta av papper, som var med i julnumret av Scrapbooking m.m. Så kul! Är inte helt nöjd, men övning ger väl färdighet...? *fniss*
Fotot är som vanligt inte av bästa kvalisort, men det får duga, klockan var sent och ljuset kasst. Har satt den grå "rutan" på 3-D kuddar.


Jag har använt: Papper: Bazzill, Chatterbox, Bokstavsstickers: Am. Crafts.

Ett julkort i rött och grått. Gillar verkligen denna färgkombon! Har skrivit ut texten på datorn och satt den på 3D-kuddar.

Jag har använt: Papper: Bazzill, Basic Grey, Stämpel: Magnolia, Snöre: Panduro.

Ännu ett julkort. Hoppas ni inte blir trötta på dem?! För jag anar att det kommer flera...*ler*. Detta går i brunt och rött. Även här sitter God Jul på 3D kuddar, och jag har skrivit ut det från datorn.



Jag har använt: Papper: Bazzill, Daisy D`s, Stämplar: Magnolia, Hero Arts, Stans: Fern medium, QK: mistel och rosett från Vixen.

Jag har en del grattiskort jag vill göra oxå. Bl.a till svärmor och min bror, men jag har ingen lust idag! Känner med för att scrappa idag, så kortmakeriet får vänta en dag eller två. Fick hem ett paket från Scrapaddicted igår. Vad jag älskar den butiken! Så nu kliar det i scrap-fingrarna...

.: Hej så länge! :.

Inga kommentarer: