söndag 25 november 2007

.: Scenic Route! :.

Först kommer ännu ett julkort. Kortet och layouterna fick jag gjort när Linda var här i veckan. Gillar de nya Hänglarna skarpt och tycker de är sååå gulliga!! Och en av favvisarna är ju denna ursöta lilla tjej!
Runt kanterna på kortet har jag duttat med vit stämpeldyna, för att få till en vintrigare känsla.


Jag har använt: Papper: Bazzill, Bo Bunny, Motivstämpel: Hänglar & Stänglar, Textstämpel: Magnolia, Tag: Panduro, Band: Panduro, Blommor: Prima, Fernstans medium.

Det har kliat i fingrarna av längtan att få sätta tänderna i Scenic Routes höstpapper! Utgick från en skiss av Webmosterhelene (as usual... ;-) ). Denna Lo:n gjorde jag om att Noa har blivit fem år. På en egengjord tag som är gömd bakom det gröna, skrev jag ner min lilla intervju som jag gjorde med Noa på hans födelsedag. Han fick svara på vad han ville bli när han blev stor, hans favoritmat osv. Men eftersom jag scrappar 8X8 till hans album, så fick den inte riktigt plats, så då "gömde" jag den. Stjärnorna är urklippta och satta på kuddar.



Jag har använt: Papper: Bazzill, Scenic Route, Band: Bazzill, Alfabetsstickers: American Craft, Qk: Katie.

Här är en Lo om när Noa äntligen lärde sig cykla utan stödhjul. Det satt långt inne vill jag lova! Här har jag liftat en lo jag såg på Scrappiz, men i skrivande stund kommer jag inte ihåg vems. Men jag lovar att kolla upp det! Även denna är gjord i 8x8.




Jag har använt: Papper: Bazzill, Scenic Route, Alfabetsstickers: American Crafts, Magnetstämplar: MM.

Snart vankas söndagsmiddag hos lilla mor, så det blir nog inget pysslat idag heller.

Ha en skön söndag!

.:Hej så länge!:.

Inga kommentarer: