fredag 2 november 2007

.: Scrappad canvas :.

Scrappade en canvas i 30x30 till mitt kusinbarn som fyllde ett år. Visste att mamman hans gillade grönt, och att han har ett grönt rum, så det försökte jag få med. Sen är han ju född på hösten, och då passade ju Basic Greys Mello-papper alldeles ypperligt! :-) Kanterna målade jag med brun akrylfärg.


Jag har använt: Papper: Bazzill, Bg Mellow, Pil: Scenic route, "Anteckningsblad": Jenny Bowlin, Ugglestämpel: SassaFrasLass, Rubrik: Thickers från Am. Crafts, QK: Aliens och Katie.

Givetvis fick han ett kort oxå!! Lite höst inspirerat och med Muhrens fina dop-ljus som ett-års ljus. Stämpeln är från Hänglar o Stänglar, och löven kommer från Magnolia. De har jag satt på kuddar för att få det att se ut som om de flyger omkring.

Jag har använt: Papper: Bazzill och Bg mellow, Stämpel: Hänglar, Löv: Magnolia, QK: Katie, myror, tags.

.: Hej så länge! :.

Inga kommentarer: